קייטנת ילדי השמש

הנה קבוצת ריפוי לילדים חולי פסוריאזיס אשר משלבת בין טיפול בעזרת שיזוף בשמש בים המלח (טיפול אקלימי) לבין פעילות פנאי וכיף לילדים. הקייטנה נועדה לילדים בגיל 8-18 .

הקייטנה תתקיים בין התאריכים 6/7- 23/7  (17 לילות) במלון ישרוטל גנים שבמתחם המלונות של ים המלח.

יש החזרים מקופות החולים. בקייטנה יכולים להשתתף ילדים ובני נוער החברים באגודה, בעלי אישור רפואי עם המלצה לטיפול רפואי בים המלח (אישור זה נדרש לקבלת החזר מקופת החולים).

 

לקייטנה מתלווה צוות מדריכים ומדריכות מנוסים, רכז אדמיניסטרטיבי, כולם מתנדבים וחלקם בוגרי הקייטנה משנים קודמות. בנוסף לצוות החינוכי לקבוצת הריפוי מתלווה רופא עור, אשר קובע את זמני החשיפה לשמש עבור הילדים. החשיפה לשמש במהלך השבועיים נעשית באופן הדרגתי מבחינת זמן השיזוף ושימוש בתכשירי הגנה.

הנה מה שכתב לנו אחד הילדים בקייטנה האחרונה:

“הכרתי חברים וחברות חדשים גיליתי תחומים חדשים ומעניינים ישבתי חצי יום בשמש החמה בטן גב וכל היום ביליתי עם ילדים,
אבל הדבר הכי חשוב שלמדתי בקייטנה הוא לא להתבייש במי שאני, לפני שהייתי בקייטנה לא הייתי מוריד חולצה מול אף אחד, אפילו בבית הייתי עם חולצה ובשיעורי ספורט הכנסתי את החולצה למכנסיים בשביל שאני לא אעשה איזה תנועה מהירה והחולצה תעוף לי. לא הייתי הולך עם חברים שלי לבריכה. גידלתי שיער ארוך שלא יראו לי קשקשים וחבשתי כובע גרב כל הזמן חצי שנה.

היום אני עם שיער קצוץ ונוח, שוחה בנבחרת בלי חולצה בבריכה הולך עם חברים לים ועושה כל מה שבא לי אני ילד רגוע יותר ושלם יותר עם עצמי ולא נותן לאף אחד לפגוע לי בבטחון העצמי, מאז שהבנתי את זה אני ילד שמח שמוקף כל היום בחברים וחברות ובגלל זה אני רוצה לומר לכל אחד ואחד מכם תודה על חופשה מדהימה ושינוי מדהים בדרך חיים,
מחכה לקיץ ולפגוש את כולכם גם חברים חדשים.”

ההרשמה לקייטנה תחל בחודש אפריל 2017, במשרדי “אגודת הפסוריאזיס הישראלית”.

הקדימו את הביקור אצל רופא העור כדי לקבל אישור השתתפות מקופת החולים.

לפרטים והרשמה: 03-6247611 או באימייל office@www.psoriasis.org.il

———

הקייטנה קיימת מעל ל 30 שנה ונוסדה ע”י הגברת חיותה רומם ז”ל. הקייטנה נערכת בים המלח במשך שבועיים. מספר הילדים בקייטנה נע בין 35-40 ילדים .