האגודה הישראלית לפסוריאזיס מקדמת השנה את “חודש המודעות לפסוריאזיס” בסימן: “אנחנו, החולים בפסוריאזיס, לא מקבלים את הטיפול המתאים לנו. הגיע הזמן שיטפלו בנו ברצינות”

40% מחולי הפסוריאזיס, ציינו כי הם מרגישים שאנשים מתרחקים ונרתעים מהם, בגלל המחלה.

הגיע הזמן לטפל בנו!

להצטרפות לאגודה נא השאר פרטים

    סקר: חולי פסוריאזיס בישראל מרגישים דחויים ולא מקבלים טיפול מתאים

    לכתבה המלאה

    awrness

    חודש המודעות לפסוריאזיס בישראל מופק על ידי אגודת הפסוריאזיס הישראלית. פעילויות העמותה, ובכלל זה קמפיין חודש המודעות,  מתאפשרות הודות לדמי חבר, תרומות וחסויות. פרטים נוספים על העמותה ומטרותיה ניתן למצוא באתר האגודה /https://www.psoriasis.org.il. כתובת הפייסבוק של העמותה: /https://www.facebook.com/psoriasis.org.il

    אספנו עבורכם ארבעה אנשים שהסכימו לשתף בכנות את מה עובר עליהם ביומיום

    לאחרונה, יזמה האגודה סקר שנערך לראשונה לרגל חודש המודעות בשיתוף עם מכון גיאוקרטוגרפיה, שביקש לבדוק מהו מצב מחלת הפסוריאזיס בישראל.
    בסקר השתתפו 540 חולי פסוריאזיס והוא חושף ממצאים מדאיגים על אופן הטיפול במחלת הפסוריאזיס, מידת שביעות רצון מהטיפול והשפעת המחלה על בריאותם ואיכות חייהם של החולים.

    הממצאים העיקריים העולים מן הסקר מגלים כי:

    • מעל ל 50% מחולי הפסוריאזיס במצב בינוני-קשה אינם מקבלים טיפול מתאים וכי חולפות בממוצע 16 שנה עד לקבלת הטיפול ממנו הם מרוצים.

    • רק 35% מהחולים ציינו כי הם מרוצים במידה רבה מהטיפול אותו הם מקבלים למחלה.

    • מהסקר עולה כי 66% מהחולים סובלים ממחלות נלוות הקשורות למחלת הפסוריאזיס, ביניהן: מחלות מפרקים, יתר לחץ דם, סוכרת, בעיות לב, השמנת יתר, דיכאון ועוד.

    • כשני שליש מהחולים (65%) דיווחו כי אינם מכירים טיפולים חדשים למחלה היכולים להעלים לחלוטין את תסמיני המחלה.

    כ 40% מהחולים ציינו כי הם מרגישים שאנשים מתרחקים ונרתעים מהם בגלל המחלה.

    60% מהחולים המטופלים בטיפולים מתקדמים (ביולוגיים) הביעו רמת שביעות רצון גבוהה מהטיפול שהם מקבלים בעוד שרק כ 20% היו מרוצים מיעילותו של טיפול מקומי במחלה.

    תרמו עכשיו לעמותה ועזרו לנו במאבק למען חולי הפסוריאזיס בישראל!

    לתרומה

    Logo-Psoriasis