* דיסקליימר: הנתונים הגיעו מתוך תוצאות מילוי הסקר של חברי האגודה אשר מצורף גם בעמוד זה, לחצו והשיבו גם אתם והשפיעו עוד היום ❤️
האגודה משתפת אתכם במספר מקרים שחברי אגודה בחרו לשתף, לצערנו לכולנו מקרים כאלו ודומים ממשיכים לקרות ברמה היומית לכולנו.

יש מצבים בחיים שבהם נתנו לפסוריאזיס לנהל אותנו ופספסנו ,ביטלנו ,דחינו דברים חשובים.

מה הפסדתם בעקבות הנגעים על העור?

  • י.ל בת 35 מאילת מספרת התכננתי חופשה בטן גב עם חברים חצי שנה מראש בפועל התפרצות קשה שבוע קודם לכן גרמה לי לבטל את החופשה.
  • דנה בת 28 מקיבוץ דגניה מספרת עם דמעות בעיניים פספסתי חתונה של החברה הכי טובה שלי שהתקיימה בקיץ ,רכשתי שמלה חדשה יפה  חשופה וסקסית ושבוע לפני בעקבות סטרס שגרם לי להתפרצות נוראית וכל גופי כוסה  נגעים חשופים על העור, מאז אותה חברה שקשה לה להבין בחרה לנתק את הקשר איתי אבל שנתיים אחרי שאחותה קיבלה פסוריאזיס יצרה קשר מחדש וביקשה סליחה שהיה לה קשה להבין אותי .
  • דני מזרחי בן 50  סיפר ויתרתי על פגישת מחזור של השכבה שלי שהתקיימה 20 שנה אחרי שסיימתי את בית ספר העממי שלי באילת.
  • ירדן בת 31 שגרה ברמת גן מספרת כי נקבע יום כייף בעבודה, אשר תוכנן היטב עם ספא על החוף, וכל הפינוקים והחלטתי בגלל מצבי הלא טוב של הנגעים שלי לוותר עליו , נאלצתי לספר המון שקרים לסובבים אותי שלא כולם יודעים שאני מתמודדת עם מחלת הפסוריאזיס.

  • יערה בת 50 בחרה לשתף  בתכונית טלוויזיה כי נאלצה  לעצור את שירותי הקייטרינג שלי בגלל שלא הייתי מסוגלת לבשל ולהתעסק עם המזון בגלל התפרצות של הפסוריאזיס על כפות הידיים והציפורניים, והיום רק בני המשפחה שלה אוכלים את האוכל המיוחד שלה .
  • יעל בת  27  אשר מגיל 4 לומדת בלט  והחלום שלי להיות רקדנית מקצוענית בעקבות הנגעים, בחרתי לוותר על החלום שלי וזה מציק לי המון .
  • יובל בן 40 , מתמודד עם פסוריאזיס כ 10  שנים ורצה כל הזמן להירשם לחדר כושר ,אבל שסוף כל סוף אספתי את עצמי והגעתי אל חדר הכושר ואז ביקשנו ממני להביא אישור מרופא שזה לא מדבק.
  • דנה בת  22 קיבלתי שיחת טלפון מבחור מקסים שרק התחיל הקשר שלנו שנראה לי חלומי ומאד רצתי שהקשר יצליח לנו הבחור אומר לי שקשה לו להמשיך את הקשר שלנו למרות שהוא יודע שזה לא מדבק אבל הנראות מפריע לו לאחר אותה שיחה חשבתי לסיים את חיי.

חשוב לדעת כי היום כבר אין סיבה
ולא צריך לפספס!

היום ישנם אפשרויות טיפוליות חדשות שיכולות להביא לעור נקי.

פנו לרופא המטפל למידע נוסף.